تازه های عمران و معماری
بروزترین مطالب مهندسی عمران و معماری
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های عمران و معماری و آدرس omrannews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

مقدمه:
هدف از این رشته تربیت نیروهای متخصصی است که بتوانند در پروژه‌های مختلف عمرانی در زمینه‌های ساختمان سازی، برج سازی، پل سازی، سازه‌ها و بناهای آبی، جمع‌آوری و دفع فاضلاب و غیره مسوولیت طراحی، محاسبه، اجرا و نظارت بر اجرا را بر عهده گیرند. مهندسی عمران از جمله رشته‌هایی است که بیانگر کاربرد علم در ایجاد سازندگی و عمران است. یعنی هرچیزی که به آبادی یک کشور باز می‌گردد، مانند: سد، فرودگاه، جاده، برج، تونل، دکل های مخابراتی، ساختمان‌های مقاوم در برابر زمین لرزه، سیل و آتش و نیروگاه های برق و مصالح سبک، ارزان و با کیفیت مناسب برای ساخت و ساز، در حیطه کار مهندس عمران قرار می‌گیرد. برای آغاز تمامی پروژه‌های عمرانی به یک مهندس کارآمد عمران نیاز داریم تا علاوه بر رعایت جنبه‌های فنی و اجرایی، اقتصادی نیز عمل کند. چون اقتصادی بودن یک اصل در مهندسی عمران است.
: مرتبه

ادامه مطلب
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ خودتون خوش آمدید هدفم از ایجاد این وبلاگ تبادل اطلاعاته و حاضر به هر نوع همکاری در زمینه ی رشته عمران هستم.لطفا با نظرات و پیشنهاداتتون بنده رو در اداره ی این وبلاگ یاری کنید. Hi, welcome to your blog, Goal of creating this blog is to share information. I am ready to any cooperation in the field of Civil, Please help me with your comments and suggestions to manage this blog.
امکانات وب